Joga w Indiach

Podczas pobytu w sk艂ad zabieg贸w ajurwedyjskich polegaj膮cych na r贸偶norodnych masa偶ach ciep艂ymi olejami wzbogaconymi o zalecane zestawy zi贸艂 wchodzi r贸wnie偶 codzienna 90 minutowa joga. Joga, kt贸r膮 mamy okazj臋 praktykowa膰 nazywa si臋 Sivananda i pochodzi od nazwiska mistrza. Szczeg贸lne wielowymiarowe podej艣cie do siebie pozwala uczestnikom zag艂臋bi膰 si臋 w swoje emocje i pracuj膮c z cia艂em odczuwa膰 przyp艂yw energii, rado艣膰 i stan szcz臋艣cia.

Joga Sivanandy sk艂ada si臋 z pi臋ciu cz臋艣ci

膯wiczenia nazywane asanami

Oddechy nazywane pranajam膮

Relaksacja nazywana savasana

Dieta najcz臋艣ciej wegetaria艅ska

My艣lenie pozytywne i medytacja nazywane wedanta i dhajana

Zaj臋cia jogi Sivananda s膮 bardzo przyjemne i relaksuj膮ce.

Medytacja Pustej Miski

Usi膮d藕 wygodnie, po艂贸偶 d艂onie na kolanach otwarte 聽ku g贸rze, jak puste miski. Otw贸rz lekko usta i dotknij j臋zykiem pomi臋dzy ustami a przednimi z臋bami. Zwr贸膰 uwag臋

Read More 禄

Codzienna rutyna w 偶yciu z Ajurwed膮

Codzienna rutyna jest absolutnie konieczna, aby艣my odczuli radykaln膮 zmian臋 w ciele, umy艣le i 艣wiadomo艣ci. Rutyna pomaga przywr贸ci膰 r贸wnowag臋 w organizmie. Reguluje r贸wnie偶 zegar biologiczny cz艂owieka,

Read More 禄